لوگوی فروشگاه های اینترنتی باید چگونه طراحی شود ؟
مرداد ۲۳, ۱۴۰۰
طراحی لوگو برای شغلهای مرتبط با عینک
شهریور ۲۰, ۱۴۰۰

سودمندیهای طراحی لوگو برای خدمات عکسبرداری

لوگو به عنوان یک نماد بصری می تواند خدماتی که شما به مشتریان عرضه می کنید را به دیگران معرفی کند.

یک آرم و نماد خلاقانه و به یاد ماندنی به عنوان بخش جدایی ناپذیر کسب و کار شماست که نقش زیادی در موفقیت شما دارد. زمانی که از یک لوگو در عکسها ، فیلم ها و سایر خدمات خود استفاده می کنید ، تصویر شما دائماً در معرض دید مشتریان قرار می گیرد.

داشتن یک لوگوی خوب که بسیار مناسب طراحی شده باشد می تواند اعتماد مشتریان نسبت به شما را افزایش دهد. امروزه هر کسب و کاری که دارید بهتر است لوگو طراحی کنید و از طریق آن به معرفی و تبلیغ فعالیتهای خود بپردازید. در این مقاله سعی داریم به سودمندیهای طراحی لوگو برای خدمات عکسبرداری بپردازیم.

یک) ایجاد تصور مثبت

برخورد و مواجه اولیه با یک شرکت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مشتریان یا مخاطبانی که برای نخستین بار با شما مواجه می شوند تصویر لوگویتان بر روی آنها تأثیر گذاری زیادی دارد. به همین دلیل آرم یا لوگویی که طراحی می کنید باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. طراحی کلی و رنگ و جزئیاتی که برای آن در نظر می گیرید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شخصیت شما را به نمایش می گذارد.

دو) قرار دادن آن روی عکسها و فیلم ها

اگر به تازگی عکس یا فیلمی گرفته و از خدمات عکسبرداری استفاده کرده باشید مشاهده کرده اید که لوگوی خود را روی فیلم و عکسهایی که برای شما چاپ کرده اند درج می کنند. این کسب و کارها به دلایل مختلف این کار را انجام می دهند که جنبه تبلیغاتی و  جنبه حق نشر از مهمترین آنهاست. بنابراین داشتن یک لوگو می تواند چنین مصونیتی را برای شما ایجاد کند.

سه) سودمندی در پروسه بازاریابی

با طراحی لوگو یک قدم بسیار مهم در زمینه توسعه شغلی خود بر می دارید ؛ زیرا می توانید از طریق این لوگو در فضاهای مختلف از جمله  سایتها و شبکه های اجتماعی به تبلیغ خود بپردازید. بنابراین طراحی لوگو نقش زیادی در بازاریابی خواهد داشت.

چهار) افزایش درآمد

با اینکه طراحی یک لوگوی حرفه ای می تواند هزینه هایی را برای شما به دنبال داشته باشد ولی با این وجود می توانید در یک مدت کوتاهی نه تنها تمامی هزینه های خود را به دست آورید بلکه سود قابل توجهی نیز کسب کنید.

افرادی که شما را می شناسند و شما را به رقیبانتان ترجیح می دهند و همین میزان فروش شما را افزایش خواهد داد. تجربه نشان داده است درآمد آتلیه های عکسبرداری ارتباط قوی و مستقیمی با هزینه صرف شده برای تبلیغات دارد. بنابراین لوگوی مناسب می تواند موجب تبلیغ مناسب برای شما گردد.

پنج) نقش رنگ لوگو در بازاریابی

انتخاب رنگها از با اهمیت ترین موضوعات در طراحی لوگو است. انتخاب رنگ باید با اهداف کلی شما هماهنگ باشد و با سبک هنری و عکاسی شما مطابقت داشته باشد. اگر به برندهای مشهور نگاه کرده باشید اغلب لوگوهای ساده ای دارند ، بنابراین سادگی در طراحی لوگو می تواند حرفه ای و جدی بودن کار شما را بهتر به نمایش بگذارد.

 شش) طراحی منحصر به فرد

هر چقدر تصویر لوگوی شما منحصر به فرد باشد بیشتر می تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند. از طرفی ماندگاری آن در حافظه مخاطبان نیز به مراتب بیشتر خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا جایی که امکان دارد از لوگوهای تکراری و کلیشه ای استفاده نکنید. مهمترین نکته این است که طراحی لوگو ی شما با نوع کسب و کارتان هماهنگی داشته باشد اگر این ارتباط و هماهنگی را توانستید ایجاد کنید می توانید هر تصویر خلاقانه ای را به مخاطبان معرفی کنید و توجه آنها را به خود جلب نمایید.


طراحی لوگوی مناسب برای کسب و کارهای مرتبط با محیط زیست

طراحی لوگو کیک و شیرینی

طراحی لوگوی مناسب برای فروشگاه اسباب بازی

طراحی لوگوی خلاقانه دندانپزشکی

طراحی لوگو برای خدمات کامپیوتری

طراحی لوگوی موسسه انتشارات کتاب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *