۷ اصل طراحی لوگو ورزشی
بهمن ۲, ۱۳۹۷
انتقال لوگوی تجاری ثبت شده
اسفند ۴, ۱۳۹۷

طراحی لوگوی مناسب برای مشاورین املاک

نکات طراحی لوگو مشاور املاک موضوع این مطلب حرفه ای طراحی لوگو است. طراحی لوگو مشاور املاک Real-estate logo design دارای نکات ظریفی است.

در هر کسب و کاری که وارد شوید رقابت در آن بالاست. یکی از شغلهایی که رقیبان زیادی در آن وجود دارد مشاورین املاک هستند. افراد زیادی با مشاورین املاک سر و کار دارند بنابراین سعی می کنند مطمئن ترین ، به روزترین و بهترین آنها را برای انجام معاملات خود انتخاب کنند. به همین دلیل لوگوی آنها ، توجه زیادی را به خود جلب می کند. مشتریان و مخاطبان شما باید لوگوی شما را کاملاً تخصصی و حرفه ای و یک لوگوی خاص و متمایز ببینند. برای اینکه بتوانید چنین لوگویی را طراحی کنید باید نکاتی را که در زیر به آنها اشاره می شود رعایت کنید.

لوگو مشاور املاک

یک) نمادهای غیر معمولی مشاور املاک

بهتر است در طراحی لوگوی املاک از نمادهایی که عادی و متداول هستند استفاده نکنید. اگر کارتهای تبلیغاتی که مشاورین املاک مختلف برای خود طراحی می کنند را دیده باشید متوجه خواهید شد که یا اکثر آنها لوگویی را برای خود طراحی نکرده اند یا اگر عده ای از آنها که لوگویی را طراحی کرده اند لوگوی آنها معمولاً به شکل یک خانه است. این یک لوگوی ساده و مرتبط است ولی باید دید این لوگو تا چه اندازه از نظر مخاطبان جذاب است. اگر شما نیز چنین طرحی را انتخاب کنید می توانید شغل و حرفه خود را به درستی در ذهن مخاطبان تداعی کنید ولی آیا می توانید در میان تعداد زیادی از مشاورین املاک ، متمایز و متفاوت نیز باشید ؟

به همین دلیل باید تلاش کنید تا جایی که امکان دارد از یک نشانه یا نماد متفاوت و جدید استفاد کنید که هم برای مخاطبان شما چشم نواز باشد و هم به خوبی در ذهن آنها باقی بماند. علاوه بر اینها باید شغل و تخصص شما را نیز نشان دهد. می توانید از طرحهای جدیدی مانند استفاده از چند خط هندسی برای جذابیت دادن به طرح خود استفاده کنید. مثلاً تأکید به طرحهای مربوط به خانواده بسیار خلاقانه تر و بهتر از طرحهایی است که فقط به ساختمان یک خانه اشاره دارد.

دو) عدم استفاده از طرح فانتزی  

شغل مربوط به املاک یک شغل فانتزی نیست ، پس بهتر است از طرحهای فانتزی یا فونتها و رنگهای فانتزی در طراحی آن اجتناب کنید. نوشته ها اثر قابل توجهی در ذهنیت افراد دارند پس سعی کنید یک رنگ و فونت مناسبی برای آن انتخاب کنید که قصد و هدف شما را نشان می دهد.

سه) طرح مناسب با نوع مسکن

ممکن است شما فقط در زمینه مسکن و خانه های قدیمی و خرید و فروش این خانه ها فعالیت داشته باشید. اگر فعالیتهای شما تخصصی یا در یک زمینه خاصی است باید در لوگوی خود آن را در نظر بگیرید و طراحی مناسب داشته باشید. می توانید از نمادهای قدیمی برای طراحی این خانه ها استفاده کنید.

چهار) طراحی لوگو در ابعاد و اندازه های مختلف برای مشاور املاک

لوگویی را که طراحی می کنید باید اندازه و فونتی را برای آن در نظر بگیرید که بتوانید در سایتها و صفحات مختلف اینترنتی یا کارتهای تبلیغاتی خود چاپ کنید. بنابراین سعی کنید لوگوی خود را درگیر جزئیات نکنید.

پنج) لوگو مشاور املاک نباید عجیب و غریب باشد

سعی نکنید با شلوغ کردن لوگوی خود توجه مخاطبان را به خود جلب کنید. مخاطبان شما زمانی که با تصویر شلوغی مواجه می شوند آن را عجیب و غریب درک می کنند و مغز خود را با خیره شدن به آن خسته نمی کنند. مخاطبان شما طرحی را می پذیرند که با نگاه کردن به آن متوجه منظورتان شوند و ذهنشان از از آشفتگی دور کند.

همه عوامل ذکر شده در بالا ، اثر منفی بر لوگوی شما می گذارند. با رعایت کردن این عوامل می توانید لوگویی خلاقانه ، تأثیر گذار و زیبا برای خود طراحی کنید و وجه تمایز خود را رقیبانتان را به خوبی نشان دهید.


موضوعات مرتبط :

۷ اصل طراحی لوگو ورزشی

خدمات طراحی لوگو حرفه ای مشهد و طراحی پوستر مشهد

اهمیت رنگ در طراحی لوگو

دیدگاه ها بسته شده است