روشهای طراحی لوگو برای تعمیرگاه ها
شهریور ۵, ۱۳۹۹
طراحی لوگو برای صنعت پوشاک زنانه
مهر ۵, ۱۳۹۹

طراحی لوگو مزون لباس

امروزه خرید لباسهای دوخته شده از بازار برای برخی از مردم همچون زمان گذشته متداول نیست.

منحصر به فرد بودن یکی از ویژگیهایی است که هم اکنون انسانهای زیادی به دنبال آن هستند. افراد سعی می کنند از روشهای مختلف برای ایجاد این انحصار و نمایش دادن آن استفاده کنند. یکی از روشهایی که امروزه به عنوان ایجاد انحصار بسیار مورد توجه قرار گرفته است طراحی لباس می باشد.

بسیاری از افراد به ویژه افرادی که مشاغل خاصی دارند یا سعی می کنند همیشه منحصر به فرد باشند به دنبال طراحی لباسهای منحصر به فرد برای خودشان هستند. آنها تمایلی به خرید لباسهای آماده از بازار ندارند بلکه علاقه مند هستند هر لباسی که به تن می کنند با سلیقه آنها همخوانی داشته باشد و منحصراً برای آنها دوخته شده باشد. به همین دلیل است که روز به روز بر تعداد مزونهای لباس افزوده می شود و رقابت زیادی بین آنها وجود دارد.

هر کدام از این مزونها تلاش می کنند با طراحی های خاص و منحصر به فردی که دارند بسیاری از مشتریان خود را نه تنها حفظ کنند بلکه سعی در جذب مشتریان جدید و مشتریان سایر مزونها دارند.

زمانی که پای رقابت در میان است باید مشاغل را به سمت مدرن بودن و رعایت نکاتی که برای مشاغل مدرن مطرح است سوق داد. یکی از مواردی که در دنیای مشاغل به ویژه مشاغل پر رقیب مطرح است برندسازی و طراحی لوگو است. لوگو به عنوان هویت یک برند باید متناسب با آن طراحی شود که علاوه بر نشان دادن زمینه فعالیت ، بتواند برای مشتریان و رقیبان جذابیت کافی داشته باشد و برای کسب و کار آنها رونق ایجاد کند. بهتر است در لوگوی طراحی شده ، نکات زیر را رعایت کنید.

یک) طراحی لوگو برای سایت مزون لباس

قطعاً یکی از راههای ارتباطی شما با مشتریان و مخاطبانتان ، سایتی است که برای کسب و کار خود طراحی کرده اید. لوگوی طراحی شده را در بخشهای مختلف این سایت درج کنید تا معرف خوبی برای کسب و کار شما باشد. به این ترتیب می توانید لوگوی خود را به مخاطبانتان معرفی کنید.

دو) استفاده از نمادهای مربوط به ابزارهای خیاطی

یکی از اقدامات خلاقانه ای که برای طراحی لوگوی مزون خود می توانید انجام بدهید این است که از نمادهای ابزارهای خیاطی برای این کار استفاده کنید. از نمادهایی مانند قیچی ، متر ، برش زدن ، دوختن و دیگر نمادهایی که نشان دهنده نوع فعالیت شماست از جمله نمادهای مناسب برای این کار هستند. پس از طراحی این لوگو باید آن را در سایت خود قرار دهید تا مورد بازدید مخاطبان قرار بگیرد و با نشان تجاری شما آشنا شوند.

سه) استفاده از نام مزون برای طراحی لوگو

شاید یکی از جذاب ترین و بهترین کارهایی که می توانید برای طراحی لوگوی مزونتان انجام بدهید این باشد که از نامهای مناسبی که برای لوگوی مزون مناسب است استفاده کنید و لوگوی خود را بر مبنای آن طراحی کنید. این نام را هم می توانید به شکل نام کامل مانند نام یک شخص یا نام خودتان یا نامهایی که برگرفته از نوع فعالیت شماست انتخاب کنید یا می توانید ابتدای حروف را به یکدیگر متصل کرده و یک نام اختصاری بسازید.

انتخاب نام با حروف اختصاری معمولاً در مواقعی که تلفیق و اختصار حروف ابتدایی تبدیل به یک کلمه جذابی که بتواند در ذهن مخاطبان قرار بگیرد استفاده می شود. حروف اختصاری از آن بابت اولویت و جذابیت دارند که به ذهن سپاری آنها راحت تر است و هم اینکه معمولاً ساختن یک کلمه منحصر به فرد که مختص فعالیت و شغل شماست در این روش بسیار راحت تر است.

چهار) چاپ لوگو در سایر ابزارها جهت طراحی لوگو مزون لباس

گاهی برخی از مزون ها علاوه بر تولید لباس ممکن است در تولید سایر محصولات مرتبط با دوخت و دوز و مزون نیز وارد شوند. در این مواقع بهتر است لوگوی خود را بر روی ابزارهای تولید شده خود درج کنید.

دیدگاه ها بسته شده است