جذابیت لوگوهای زاویه دار برای برندهای تجاری و غیره تجاری

آشنایی با روشهای درج لوگو روی محصول
آذر ۳۰, ۱۳۹۷
۷ اصل طراحی لوگو ورزشی
بهمن ۲, ۱۳۹۷

جذابیت لوگوهای زاویه دار برای برندهای تجاری و غیره تجاری

فعالیت در زمینه تجاری ، تنها به داد و ستد خلاصه نمی شود.

امروزه با توجه به پیچیدهای ارتباطی که در دنیا به وجود آمده است ، کوچکترین چیزی می تواند بر فعالیتهای تجاری شما موثر باشد و گاهی به قدری در فعالیت شما نقش مهمی ایفا کند که درک آن دشوار به نظر برسد. اما این یک حقیقت است و باید تلاش کنیم متناسب با آن گام برداریم تا از مزایای آن بهره مند شویم. از طرفی ، عقب ماندن از این تغییر و تحولات ، می تواند هر سازمان یا شرکتی را دچار رکود و ورشکستگی کند. اهمیت برندسازی نیز در موفقیت کسب و کارها بسیار مهم و پر رنگ است.

برندسازی دارای ابعاد و بخشهای مختلفی است که طراحی لوگو نیز یکی از بخشهای مهم در آن است. لوگوی شما نشان تجاری است که با آن می توانید ارتباط غیر مستقیم با مخاطبان و مشتریان خود برقرار کنید. شاید طراحی لوگو به نظر یک موضوع لوکس و غیر ضروری برسد ولی تجربه در دنیای تجاری امروز نشان می دهد که طراحی لوگو به نوعی یک شناسنامه مصور برای فعالیتهای تجاری شماست و به کار شما رسمیت بیشتری می بخشد.

همگی این مسائل نشان دهنده اهمیت طراحی های دقیق در لوگو را نشان می دهد. از میان لوگوها با طرح های مختلف ، لوگوهای زاویه دار از نظر مخاطبان و صاحبان برندها ، یکی از جذاب ترین لوگوها هستند. در این مقاله سعی می کنیم به ویژگیهایی که لوگوهای زاویه دارند بپردازیم. اگر تمایل دارید لوگویی را طراحی کنید که حس مثبت و قوی نسبت به برند شما در مخاطبان ایجاد کند ، بهترین گزینه ، طراحی لوگوهای سه ضلعی یا سه گوش یا همام مثلثی است.

شکلهایی که دارای زاویه های تند مانند اشکال سه ضلعی هستند می توانند حس قدرت و پیچیده بودن را به مخاطبان منتقل کنند. همچنین این طرحها به خوبی می توانند نظم و سازماندهی در کار شما را نشان دهند. معمولاً برندهایی که قصد دارند در میان سایر برندها قدرت نمایی کنند ، از لوگوهای سه ضلعی یا مثلثی استفاده می کنند. همچنین انتخاب لوگوی سه ضلعی نشان می دهد که شما بر اهداف خود تمرکز کرده اید و در کار خود جدی هستید. اگر قصد دارید همچین مفاهیمی را القا کنید باید به دنبال طراحی لوگوهای زاویه دار و بیشتر از همه لوگوهای سه ضلعی باشید.

شاید بتوان معروف ترین و موفق ترین برندی که از لوگوی مثلثی استفاده کرده است نام برد ، برند adidas باشد. این برند محصولات ورزشی توانسته از شکل سه ضلعی در قالب یک کوه استفاده کند. این کوه می تواند تداعی کننده موانعی باشد که معمولاً در ورزشهایی مانند دو میدانی با مانع ، اسب سواری و غیره وجود دارد. همچنین می تواند تداعی کننده قدرت در برابر موانع و غلبه بر آنها باشد. یکی دیگر از برندهای معروف ، برند CAT است که از یک شکل مثلثی در پائین لوگوی خود استفاده کرده است. این برند نیز با این طراحی زیبا برای لوگوی خود توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و در جلب مشتریان موفق باشد.

یک نکته اساسی طراحی آرم و لوگو

همچنین لوگوی این برندها به عنوان یک عامل لوکس بودن افراد در نظر گرفته می شود. از میان برندهای مختلفی که وجود دارند ، گوگل بیش از سایر برنده از طرحهای سه ضلعی استفاده کرده است. این برند و کمپانی بزرگ در دنیا برای بخشهای مختلف خود مانند Google Chrome که بروزر مربوط به این شرکت است از سه رنگ به شکل مثلثی که البته زاویه های منعطف تری دارد استفاده کرده است. در بخشهای دیگر این شرکت نیز از طرحهای سه ضلعی استفاده شده است که به عنوان مثال، لوگوی گوگل درایو Google Drive  می باشد. این لوگو نیز با رنگهایی که از لوگوی گوگل برگرفته است و یک لوگوی سه ضلعی که دارد به خوبی توانسته با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

بنابراین ، می توان به این نتیجه رسید که جزء جزء یک فعالیت می تواند اثر ماندگاری در ذهن مخاطبان داشته باشد. به همین دلیل است که طراحی لوگو از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شرکتها ، سازمانها و برندها تلاش می کنند تا بهترین شکل از یک لوگو را طراحی کنند.

دیدگاه ها بسته شده است