درخواست مشاوره تلفنی

تلفن تماس جهت مشاوره تلفنی  ۷۷۱۳۵۱۲۷

مرحله اول :

شما در قسمت سفارش لوگو به کمک توضیح صفحه اول سفارش لوگو می توانید از دسته بندی علمی طراحی لوگو مطلع شوید و تصمیم اولیه جهت نیاز خود از طراحی لوگو را مشخص نمایید.

 

  مرحله دوم :

در این قسمت شما با توجه به دانش مرحله پیش و همین طور تشخیص نیاز خود می توانید با توجه به ردیف های طبقه بندی شده در این مرحله لوگوهای داخلی و خارجی که بیشتر به سلیقه و نیاز شما نزدیک است را فورا انتخاب کنید . لازم به ذکر است در تمامی مراحل در صورتی که هر پرسشی برای شما ایجاد شود ، کمک به شما به صورت تلفنی توسط مشاورین خبره ما موجب رضایت خاطر ماست.

مرحله سوم : سبک مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و به طراح اجازه دهید کاملا بر اساس نیاز و سلیقه شما طراحی خود را آغاز نماید ، شما با توجه به نمونه های ارائه شده سبک مورد نظر خود را انتخاب نموده که تنها چند ثانیه به طول می انجامد

 

مرحله چهارم : پالت رنگ مورد نظر خود را به سرعت انتخاب نمایید به این شکل رنگ سازمانی شما هم برای طراح مشخص خواهد شد.

 

مرحله پنجم :

اطلاعات در خواستی خود را جهت تکمیل اطلاعات مشاور خود وارد نموده و کافی است منتظر بمانید تا مشاور با شما تماس گرفته و با شما پروژه را به اتمام برساند

تذکر : در تمامی مراحل در صورتی که هر پرسشی برای شما ایجاد شود کمک به شما به صورت تلفنی ۷۷۱۳۵۱۲۷-۰۲۱ توسط مشاورین خبره ما موجب رضایت خاطر ماست.