طراحی لوگو برای فروشگاه ها و محصولات مرتبط با ماده غذایی عسل

نکات ضروری در طراحی لوگوی انجمن ها
آذر ۲۰, ۱۴۰۰
بایدها و نبایدهای لوگوهای انتزاعی
بهمن ۸, ۱۴۰۰

طراحی لوگو برای فروشگاه ها و محصولات مرتبط با ماده غذایی عسل

اگر این روزها در سطح شهر دقت کرده باشید مشاهده کرده اید که فروشگاه های فروش عسل روز به روز در حال افزایش است.

علت افزایش این فروشگاه ها به گرایش این روزهای مردم باز می گردد که افراد زیادی به طب سنتی و خواصی که محصولات گیاهی و طبیعی دارند گرایش و علاقه پیدا کرده اند. به همین دلیل فروشگاه های عرضه کننده عسل که از مهمترین محصولات در طب سنتی و تغذیه سالم است افزایش پیدا کرده است.

افزایش هر کسب و کاری ، نیاز به ایجاد مزیتهای رقابتی و پرداختن علمی تر به مسئله است تا بتوانید تجارت موفق و مناسبی راه اندازی شود. بنابراین اگر در حوزه عرضه عسل مشغول هستید باید به شما گوشزد کنیم که یکی از مواردی که می تواند به شما کمک کند تا در میان رقیبان خود به چشم بیایید و جایگاه مناسب خود در بازار را پیدا کنید، طراحی لوگوی مناسب برای فروشگاه یا برندتان است.

داشتن یک لوگوی مناسب تا جایی مهم است که پیشنهاد می شود قبل از هر چیزی ابتدا لوگویتان را طراحی کنید و سپس دست به معرفی یا تبلیغ یا اجرای سایر برنامه های بازاریابی خود بزنید. در این مقاله سعی می کنیم به نکاتی که در طراحی این لوگو می تواند به شما کمک کند بپردازیم.

یک) استفاده از تصاویر مناسب

یکی از مواردی که می تواند جذابیت یک لوگو را افزایش دهد استفاده از تصاویر مناسب است. به ویژه در محصولات خوراکی استفاده از تصاویر می تواند جذابیت آن را چندین برابر کرده و گرایش مشتریان را برای خرید محصول بیشتر کند.

یکی از دلایل این امر آن است که اشتها و گرایش مردم به تهیه و خوردن یک ماده غذایی ارتباط زیادی با تصویر آن دارد. به گونه ای که یک تصویر وسوسه انگیز می تواند اشتهای یک فردی که به تازگی غذا خورده است دوباره تحریک کند و او را برای خوردن یک غذای وسوسه انگیز  ترغیب نماید.

به همین دلیل به شما توصیه می کنیم از تصاویر مرتبط و مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال ، استفاده از تصویر عسلی که کش آمده یا زنبور بر روی لوگو می تواند ارتباط مناسبی برقرار کند.

دو) رنگ مناسب

همانطور که می دانید رنگها می توانند هر چیزی را در زندگی انسانها معنا ببخشند. یک موضوع غیر جذاب را به یک چیز جذاب تبدیل کنند. بنابراین زمانی که مسئله مواد غذایی است استفاده از رنگها از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار می شود.

سعی کنید برای طراحی لوگو ی خود از رنگ مناسبی استفاده کنید. یکی از پیشنهادهای ما به شما رنگ زرد و طلایی است. از آنجایی که عسل نیز به رنگ زرد است بنابراین استفاده از رنگ طلایی و زرد از جمله رنگهای مناسب می باشد.

سه) طراحی لوگوی لوکس

بهتر است بدانید که عسل از جمله محصولات غذایی گرایی قیمت است و هر چه کیفیت آن بالاتر باشد ، قیمت آن نیز بیشتر می شود. پس بهتر است یک لوگوی شیک و لوکس برای برند خود طراحی کنید. بنابراین در صورتی که به فکر طراحی یک لوگوی لوکس هستید باید به شما بگوییم که اتفاقاً تصمیم درستی است و می توانید این لوگو را با خیال راحت طراحی کنید.

همچنین قابل ذکر است که بسیاری از مشتریان به لوگوهای لوکس بیشتر گرایش دارند زیرا تصورشان این است که کیفیت این محصولات غذایی بیشتر است و با خیال راحت تری می توانند آن را خریداری کنند.

چهار) استفاده از نمادهای سلامتی

از آنجایی که عسل از جمله محصولات غذایی است که با سلامتی افراد ارتباط نزدیکی دارد و بسیاری از متخصصان حوزه تغذیه نیز از این ماده غذایی جهت درمان استفاده می کنند. بنابراین بسیار به جاست که از نمادهای سلامتی و یا نمادهایی که با سلامتی افراد در ارتباط است استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات در مورد طراحی بسته بندی عسل به این صفحه مراجعه نمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *