نکاتی در طراحی لوگو برای تالارهای پذیرایی و برگزاری مراسم

نکات فوق العاده مهم در خصوص طراحی لوگو
خرداد ۲۰, ۱۴۰۰
طراحی لوگوی مناسب برای کسب و کارهای مرتبط با محیط زیست
تیر ۲۳, ۱۴۰۰

نکاتی در طراحی لوگو برای تالارهای پذیرایی و برگزاری مراسم

تالارهای پذیرایی هر روز بیشتر مورد استقبال مردم قرار می گیرند.

در سالهای گذشته ، اغلب افراد مراسم های خود را در منزل یا در محل شخصی خود برگزار می کردند ؛ اما در یکی دو دهه اخیر ، استفاده از سالنها و تالارهای پذیرایی برای مراسمها رواج پیدا کرده است. همچنین امروزه اکثر مراسم ها از جشن تولدها ، عروسیها تا مراسم ختم را در تالارها برگزار می کنند.

برگزاری مراسم در تالارها چند مزیت دارد که از جمله آن امکان پذیرایی بهتر از مهمانان و راحتی در برگزاری آن است. به همین دلیل تعداد تالارهای پذیرایی روز به روز افزایش می یابد و افراد برای بسیاری از مراسمهای خود تالار پذیرایی رزرو می کنند. دلایل استقبال مردم از تالارهای پذیرایی موجب شده است رقابت در این شغل به شکل چشم گیری افزایش پیدا کند.

طراحی لوگو یکی از اولین راه ها برای معرفی خودتان به مشتریان است. نمادی که حضور شما در بازار را اعلام می کند و به مخاطبا اطلاع می دهد که شما مشغول چه فعالیتی هستید. بناراین برای دیده شدن خود در بازار لازم است لوگوی مناسبی را طراحی کنید.

به همین دلیل ، افرادی که در حوزه تالار پذیرایی فعالیت می کنند برای طراحی لوگو لازم است نکاتی را به کار ببرند تا لوگوی جذاب و مناسبی طراحی کنند. در ادامه به مهمترین این نکات اشاره می کنیم.

یک) حس کنجکاوی در مخاطبان را بیدار کنید

لازم است شما از شیوه یا روشی برای طراحی لوگو استفاده کنید که مخاطبان را نسبت به خودتان کنجکاو سازید. به عنوان مثال سعی کنید عکسها یا مطالبی را منتشر کنید که موجب برانگیختن حس کنجکاوی مخاطبان و رجوع آنها به سایت شما شود.

این کار می تواند اثر چشمگیری بر میزان توجه مخاطبان به وب سایت تالار شما شود. عکسی جذاب از ورودی تالار ، بخشهای خاصی که برای مهمانان در نظر گرفته شده است و بخشهای این چنینی می تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند. همچنین در شهرهایی مانند تهران که مردم همیشه با کمبود پارکینگ مواجه هستند بهتر است اگر پارکینگ اختصاصی که فضایی در اطراف تالار هست که مهمانان به راحتی می توانند ماشین های خود را پارک کنند حتماً در میان عکسها یا پیامهای تبلیغاتی خود به آن اشاره کنید.

دو) انتشار لوگوی طراحی شده

تنها طراحی لوگو نیست که منجر به جلب توجه بازار نسبت به شما می شود ، بلکه یکی از مناسب ترین روشها برای این کار این است که آن را از طریق روشهای مناسب منتشر کنید. به عنوان مثال ، یک بنر جذاب طراحی کنید و لوگوی خود را با یک اندازه و زاویه ای کاملاً قابل مشاهده باشد به دید مردم یک شهر برسانید.

لوگوها سمبلها و نمادهایی هستند که در جلب توجه و برانگیختن حس انسانها نقش زیادی می توانند داشته باشد.

سه) توجه به قابلیت چاپ

برخی از افراد و تالارداران لوگوی زیبا و جذابی را طراحی می کنند اما هنگام طراحی کردن آن به این نکته توجه نمی کنند که قرار است این لوگو را در جاهای مختلف به عنوان نماد کسب و کار خود درج کنند به همین دلیل ممکن است لوگویی را طراحی کنند که در بسیاری از فضاها قابلیت چاپ شدن نداشته باشد. اگر این اشتباه را مرتکب شوید نمی توانید از لوگویتان برای اهداف مختلف استفاده کنید.

با اینکه به این موضوع در جاهای مختلف اشاره می شود و در میان مقالات قبلی نیز بارها به اهمیت این موضوع پرداخته شده است ولی همچنان با لوگوهایی مواجه می شویم که هنگام طراحی کردن آنها به ویژگی و قابلیت چاپ در فضاها و زمینه های مختلف توجهی نشده است.

بهتر است در طراحی لوگوی مناسب برای تالار پذیرایی خود حتماً به مطالب و نکات گفته شده در این مقاله توجه داشته باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *