طراحی لوگوی مناسب برای کسب و کارهای مرتبط با محیط زیست
تیر ۲۳, ۱۴۰۰
لوگوی فروشگاه های اینترنتی باید چگونه طراحی شود ؟
مرداد ۲۳, ۱۴۰۰

تکنیکهای انتخاب لوگوساز

لوگوها به عنوان نمادهای تجاری هر کسب و کاری امروزه از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

کسب و کارها در هر سطحی که باشند تمایل دارند یک لوگوی جذاب برای خود طراحی کنند تا رسمیت خود را بیش از پیش یا نسبت به سایر رقیبان خود بیشتر به مشتریان نشان دهند. به همین دلیل امروزه شما هر کسب و کاری که ببینید در صدد این هستند که یک لوگوی جذاب برای کسب و کارشان طراحی کنند.

در این میان به شما پیشنهاد می دهیم کار را به کاردان بسپارید. بهتر است که از شرکتهای طراحی و تبلیغات برای این منظور کمک بگیرید. آنها با تجربه و تخصصی که دارند در طراحی یک لوگوی مناسب به شما کمک زیادی خواهند کرد.

هر چقدر در این مرحله برای ساختن لوگو بودجه صرف کنید بعدها به عنوان سود بیشتر برایتان کارآیی خواهد داشت. اما اگر از آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید خودتان از پس این کار بر می آیید یا یک تازه کار در زمینه طراحی لوگوها هستید و تمایل دارید آشنایی بیشتری با لوگوسازها داشته باشید که بتوانید برای کارتان از آن استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنم این مقاله را دنبال کنید و با تکنیکهایی که در انتخاب لوگوساز مناسب به شما کمک می کند آشنا شوید.

یک) سهولت در استفاده

لوگوسازهای مختلفی در بازار و سایتهای اینترنتی وجود دارد. هر کدام از آنها برای یک منظور طراحی شده اند و از نظر کارآیی نیز با هم متفاوت هستند. ممکن است کیفیت و نتیجه کارشان نیز با هم متفاوت باشد. معمولاً هر چقدر این نرم افزارها یا برنامه ها پیچیده تر بوده یا کار با آنها سخت تر باشد کیفیت کار آنها بالاتر است.

چرا که در طراحی لوگو ابعاد و زوایای بیشتری را در نظر می گیرند. اما هر چقدر کار با آن ساده باشد معمولاً خروجی کار نیز ساده است. ممکن است سادگی یا پیچیدگی و کیفیت کار برای شما مهم نباشد و فقط تمایل داشته باشید از یک لوگوساز استفاده کنید که کار کردن با آن آسان باشد و کار شما را راه بیاندازد.

پس به شما توصیه می کنیم از میان لوگوسازهای مختلف ، لوگوسازهایی را استفاده کنید که کار کردن با آنها آسان تر است. البته این نکته را نیز گوشزد می کنیم که خروجی و کیفیت کار شما ممکن است نسبت به لوگوسازهایی که کار با آنها دشوارتر است ساده تر و کم کیفیت تر باشد.

دو) هزینه و قیمت

باید این واقعیت را قبول کنیم که هزینه و قیمت هر کاری همیشه از مهم ترین مسائل و موضوعات است. در انتخاب لوگوساز نیز این مسئله مهم است. ممکن است شما تمایل داشته باشید کارتان را با کمترین هزینه انجام داده و به پایان برسانید. بنابراین انتخاب با شماست ، می توانید یک لوگوساز گران قیمت و با کیفیت انتخاب کنید و یا یک لوگوساز ارزان قیمت تر را برگزینید، اما چیزی که مهم است این است که همیشه به کیفیت کار نیز توجه داشته باشید.

زیرا ممکن است گاهی طراحی لوگو به حدی بی کیفیت یا غیر جذاب از آب درآید که با طراحی نکردن آن تفاوتی نداشته باشد. شما حتی می توانید در اینترنت لوگوسازهای رایگان نیز پیدا کنید ، فقط بستگی به این دارد که این لوگو را برای چه منظوری طراحی می کنید و تا چه حدی برای شما مهم است.

سه) سفارشی سازی

برخی از لوگوسازها می توانند یک لوگو دقیقاً با ابعاد و ویژگیهایی که شما می خواهید را برایتان طراحی کنند. در مقابل برخی نیز این کاربرد را ندارند. زمانی که برای طراحی لوگو اقدام می کنید و می خواهید یک لوگوساز انتخاب کنید حتماً به این موضوع توجه کنید. چرا که مسئله بسیار مهمی است و در نهایت ارتباط مستقیمی با کیفیت یا عدم کیفیت لوگوی شما خواهد داشت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *