تکنیکهای طراحی لوگو برای فعالیتهای هنری
اسفند ۱۷, ۱۳۹۹
کم و کیف طراحی لوگوی تجاری
فروردین ۲۰, ۱۴۰۰

طراحی لوگو کیک و شیرینی

هیچ فردی را پیدا نمی کنید که اهل کیک و شیرینی نباشد. همه افراد از طرفداران پر و پا قرص خوراکی های خوشمزه مانند کیک و شیرینی هستند.

کیک و شیرینی ها از جمله غذاهای لذیذی هستند که مردم هنگام برگزاری مراسم ها و جشن های مختلف رویدادهای زندگی خود آن را تهیه می کنند. به همین دلیل در سراسر جهان ، همه ساله مسابقات زیادی برای شیرینی و کیک پزی برگزار می گردد.

ترکیب کردن چند ماده اولیه ساده و تبدیل آن به یک خوراکی جذاب و خوشمزه برای همه انسانها جذاب و دوست داشتنی است. به همین دلیل است که فروشگاه ها و شرکتهای مختلف صنعت غذایی سعی می کنند برنامه های جالب و جذابی برای تبلیغات تهیه کنند.

از آنجایی که رقابت در حوزه محصولات مرتبط با کیک و شیرینی بسیار بالاست و از طرفی ، برای بسیاری از افراد ، برند نبودن یک کیک یا شیرینی چندان اهمیتی ندارد ، بلکه کیفیت و تازگی آن است که از اهمیت زیادی برخوردار است ، به همین منظور ف رقابت در این حوزه افزایش پیدا می کند و طراحی لوگو از جمله زمینه های بسیار مهم در این حوزه است.

به منظور اینکه لوگوی جذاب و قابل توجهی برای فروشگاه کیک و شیرینی خود تهیه کنید بهتر است مواردی را رعایت کرده تا بتوانید یک لوگوی مناسب طراحی کنید. به چند نکته بسیار مهم در این زمینه اشاره می کنیم.

یک) استفاده از طرح شیرینی

بهترین لوگو برای این دسته از طرح ها این است که از تصاویر شیرینی و کیک در آن استفاده کنید. علت این انتخاب این است که تصویر کیک و شیرینی به تنهایی می تواند بسیار جذاب باشد و مشتریان و مخاطبان را جذب کند.

دو) نوع طرح

اگر لوگوی شما به اندازه کافی فضا برای طراحی شدن دارد بهتر است از تصویر کامل شیرینی و کیک استفاده کنید ؛ ولی اگر تمایل دارید لوگوی جمع و جور تری داشته باشید می توانید از قطعه ای از کیک و شیرینی استفاده کنید. برخی از طراحان تمایل دارند یک تکه از کیک یا شیرینی را در لوگوی خود طراحی کنند ؛ زیرا آنها تصور می کنند این تصاویر جذابیت بیشتری دارند.

انتخاب این گونه لوگوها بستگی به سلیقه طراحان دارد ولی به طور کلی باید به گونه ای طراحی شوند تا توجه مخاطبان را جلب کنند و در عین حال بتوانند پیام شما را به مخاطبان منتقل کنند. از طرفی ، زمانی که بخشی از نمادهای مربوط به فعالیت خود را طراحی کنید می توانید برای نوشته ها نیز فضای کافی تری داشته باشید.

سه) رنگها مناسب

انتخاب رنگهای مناسب برای لوگوهای مرتبط با کیک و شیرینی بسیار مهم است ؛ زیرا انتخاب درست می تواند در میزان فروش و جلب مشتریان اهمیت زیادی داشته باشد. رنگهای قهوه ای و سفید کرم رنگ ، جزء مناسب ترین رنگها برای این دسته از لوگوهاست.

چهار) نوشتار مناسب

برخی از افراد تمایل دارند لوگویی را که طراحی می کنند شامل نوشتار مناسب باشد. نام برند ، نام فروشگاه یا یک شعار می تواند نوشتار مناسبی برای این دسته از لوگوها باشد. نوشتارها بیش از سایر بخشها به یاد افراد می مانند به همین دلیل بهتر است تا جایی که لوگوی شما این اجازه را می دهد از نوشتار مناسب برای لوگو استفاده کنید.

پنج) تصویر اشخاص  

تأثیرگذاری اشخاص در لوگوها و تبلیغات از جمله موارد غیر قابل انکار است. بهتر است برای اینکه لوگوی جذابی طراحی کنید که بتواند مشتریان زیادی برای شما جذب کند از تصاویر اشخاص در لوگو استفاده کنید. البته تا جایی که امکان دارد باید لوگو را ساده طراحی کنید. پس بهتر است از اشکال یا تصاویری که با خطوط هستند که هم کیک ها و شیرینی ها و هم تصاویر اشخاص را به نمایش می گذارند استفاده کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *