سودمندیهای طراحی لوگو برای خدمات عکسبرداری
شهریور ۴, ۱۴۰۰
طراحی جذاب برای لوگوی فست فودها و غذاهای حاضری
مهر ۱۷, ۱۴۰۰

طراحی لوگو برای شغلهای مرتبط با عینک

اگر فروشگاه عینک فروشی یا عینک سازی دارید یا حتی صاحب یک مطب چشم پزشکی هستید یا در سایر شغلهای مرتبط با عینک مشغول فعالیت هستید حتماً این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

اگر در شغل های گفته شده مشغول فعالیت هستید و قصد دارید به شغلتان رسمیت و اعتبار ببخشید زمان آن رسیده که تغییرات جدی در کسب و کارتان ایجاد کنید. این تغییرات می تواند تشانس انتخاب شما توسط مشتریان را افزایش دهد.

در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که همیشه تخفیف دادن یا ارزان فروختن نیست که موجب می شود مشتریان شما را انتخاب کنند بلکه عوامل و عناصر مختلفی نیز در این فرآیند دخیل هستند که حتی ممکن است تصور آن را نیز نداشته باشید.

به عنوان مثال ، طراحی یک لوگوی حرفه ای و زیبا می تواند یکی از آن عواملی باشد که شما را متفاوت تر و قابل اعتمادتر از رقیبانتان نشان دهد. این کار نشان می دهد که شما تا چه حد در کار خود حرفه ای و جدی هستید و برای فعالیت خود انرژی صرف می کنید و  آنها می توانند با خیال راحت به شما اعتماد کنند.

به طور خلاصه می توان گفت طراحی یک لوگوی مناسب می تواند شما را به تمامی اهدافی که از کسب و کار خود دارید برساند. شاید به نظر برخی از شما این جمله بسیار اغراق آمیز باشد ؛ اما تجربه نشان داده است که لوگو می تواند چنین قدرتی داشته باشد. بنابراین در این مقاله نکات مهمی گفته خواهد شد که در  طراحی لوگوی مناسب به شما کمک خواهد کرد.

یک) لوگوی طلایی و نقره ای

لوگوهایی که در طراحی آنها از  رنگهای طلایی و نقره ای استفاده می شود از زیبایی و جذابیت بسیاری برخوردار هستند. همچنین ارزش و اعتبار لوگوی شما را نیز تا حد زیادی افزایش می دهند. بنابراین یکی از توصیه های اکید ما بر این است که از این دو رنگ در طراحی خود غافل نشوید.

دو) استفاده از پس زمینه های مناسب

بهتر است تأثیر پس زمینه را دست کم نگیرید ، انتخاب یک پس زمینه مناسب می تواند به زیبایی و جذابیت لوگوی شما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال ، طراحی یک لوگو با رنگ طلایی و انتخاب پس زمینه مشکی برای آن می تواند جذابیت آن را چندین برابر افزایش دهد.

سه) استفاده از طرح های مرتبط

بهتر است هر نوع لوگویی که در ذهنتان دارید با نوع فعالیت شما ارتباط داشته باشد. می توانید از تصاویر مرتبط یا حتی از المانهای مرتبط استفاده کنید. اگر توجه کرده باشید فرم عینک یا قاب عینک یکی از المانها و تصاویر مرتبط پر کاربرد است که به وفور از آن استفاده می شود.

چهار) داشتن خلاقیت

خلاقیت از اصول مهم در طراحی لوگو است. هر چقدر هم تلاش کنید که لوگوی مناسبی طراحی کنید تا زمانی که خلاقیت و نوآوری مناسبی در آن وجود نداشته باشد نمی توانید یک لوگوی مؤثر داشته باشید. بهتر است در طراحی لوگوی خود با افراد متخصص مشورت کنید و طرح های خلاقه ای را طراحی کنید.

پنج) فونت و اندازه نوشته

اگر لوگوی طراحی شده دارای نوشته باشد می تواند خواناتر و مناسب تر باشد. به اعتقاد برخی از افراد اگر لوگوها حاوی نوشته باشند می توانند اهداف خود را بهتر به دیگران منتقل کنند. بنابراین شما نیز بهتر است از نوشته های مناسب استفاده کنید تا بتوانید لوگوی مناسب تر و گیراتری را طراحی کنید.

برای این نوشته می توانید فونت ها  و اندازه های متفاوتی را به کار ببرید. بهتر است با توجه به هدف خود و عینک هایی که برای فروش دارید از فونت مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال فونتهای فانتزی برای فروشگاه هایی که عینکهای کودکانه می سازند مناسب تر است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *